
REGULAMIN OBIEKTU
WILLA ŁĄKOWA W GOSTYNINIE
§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki wypoczynku w obiekcie noclegowym Willa Łąkowa w Gostyninie, zwanym dalej „Obiektem” lub „Willą”.
- Podmiotem świadczącym usługi w Obiekcie jest Willa Łąkowa sp. z o.o. z siedzibą w Gostyninie (09-500) przy ul. Łąkowej 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi – XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000934605, NIP: 9710730511, REGON: 520563924, wysokość kapitału zakładowego: 60.000,00 zł.
- Każdy, kto dokona rezerwacji miejsca noclegowego, jednocześnie oświadcza, że zapoznał się̨ z niniejszym regulaminem oraz akceptuje jego postanowienia.
- Wpłata zadatku stanowi potwierdzenie zawarcia umowy na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
- Ze względów bezpieczeństwa, części publiczne Obiektu objęte są monitoringiem wizyjnym.
- Gość dokonując rezerwacji w Obiekcie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora określonego w ust. 2, w celu realizacji usług hotelarskich. Gość przyjmuje ponadto do wiadomości, że jego zgoda może zostać cofnięta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres recepcja@willa-lakowa.pl.
§ 2.
WARUNKI POBYTU I ZAKWATEROWANIE
- Pokój w Willi wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa w Obiekcie trwa od godziny 13:00 do godziny 10:00.
- Nieopuszczenie pokoju do godziny 10:00 w dniu wyjazdu, traktowane jest jako przedłużenie pobytu. Tym samym naliczana jest opłata za kolejną dobę̨ noclegową.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu w Willi, przyjmuje się̨, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Jeżeli Obiekt dysponuje dostępnym pokojem, istnieje możliwość przedłużenia pobytu, po wcześniejszym uregulowaniu dodatkowej płatności za każdą kolejną dobę.
- Goście są zobowiązani do utrzymania pokoju w stanie zastanym w dniu przyjazdu.
- W przypadku wyrządzenia szkód, w postaci uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w najętym pokoju Gość ponosi konsekwencje w postaci odpowiedzialności materialnej i zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania, które pokrywa poniesione straty obiektu noclegowego. Uregulowanie zobowiązania musi nastąpić do dnia wyjazdu.
- Gość jest obowiązany zawiadomić obsługę obiektu niezwłocznie po wyrządzeniu szkody.
- Gość ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić obsługę obiektu w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub uszkodzeń w pokoju oraz obiekcie lub znajdującym się w nim wyposażeniu.
- Dla zabezpieczenia należności za mieszkanie, utrzymanie i usługi dostarczone Gościowi, jak również dla zabezpieczenia roszczenia o zwrot wydatków dla tej osoby poniesionych, utrzymującemu Obiekt przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych.
- Liczba osób wypoczywających w danym pokoju lub Obiekcie nie może być większa od ustalonej w procesie rejestracji.
- Osoby niezameldowane w Willi mogą przebywać w pokoju od godziny 8:00 do godziny 22:00.
- Gość, z chwilą odbioru kluczy do pokoju i Obiektu, ponosi za nie odpowiedzialność.
- Gość zobowiązuje się do zamykania okien i drzwi (na klucz) najmowanego pokoju lub Obiektu przy każdorazowym wyjściu z tego pokoju lub Obiektu.
- Gość zobowiązuje się do nieprzekazywania kluczy osobom postronnym.
- W przypadku zgubienia lub zniszczenia kluczy Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów wymiany zamka oraz dorobienia klucza (w wysokości 100 zł).
- W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 50% wartości pobytu. Osobom, które nie złożyły rezerwacji lub nie dokonały wpłaty zadatku, Obiekt nie gwarantuje zakwaterowania.
- Przepisów ust. 17-18 nie stosuje się w przypadku tzw. oferty bezzwrotnej. W takim przypadku Gość w chwili składania rezerwacji jest obowiązany do uiszczenia 100% przedpłaty bezzwrotnej niezależnie od okoliczności i terminu rezygnacji z rezerwacji.
- Zadatek płatny jest w terminie wskazanym w warunkach rezerwacji. Zwrot zadatku przysługuje w przypadku rezygnacji z rezerwacji najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem pobytu.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu, niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem ceny za usługę.
- Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
- Goście zobowiązani są dokonać zameldowania niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, osoba meldująca się ma obowiązek okazać dokument tożsamości z fotografią.
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych Gości naszego obiektu.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 6:00.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju, Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy.
- Recepcja może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osobach przebywających w obiekcie, w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu, albo pozostaje pod wpływem alkoholu lub innych używek. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi obiektu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu.
- W przypadku pobytów trwających powyżej 3 dób, Obsługa Obiektu dokonuje sprzątania pokoju i wymiany ręczników bez uprzedniego informowania gościa. Sprzątanie odbywa się w godzinach 10:00-13:00. W pozostałych przypadkach sprzątanie pokoju odbywa się na życzenie Gościa, zgłoszone Obsłudze Obiektu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i używania ognia otwartego, za wyjątkiem miejsc wyraźnie do tego przeznaczonych. W przypadku naruszenia zakazu, Gość ponosi karę w wysokości 500,00 zł. Wywołanie fałszywego alarmu przeciwpożarowego wiąże się z nałożeniem na Gościa kary pieniężnej w wysokości 5.000,00 zł.
- Willa Łąkowa świadczy usługi zgodnie z wewnętrzną polityką oraz standardem wynikającym z przepisów prawa. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich obsłudze obiektu, co umożliwi natychmiastową reakcję. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
- Willa Łąkowa nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności spowodowane z przyczyn niezależnych (np. przerwy w dostawie wody, prądu lub internetu).
- Willa Łąkowa ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług,
- wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
- sprawną pod względem technicznym usługę. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Recepcja dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
- Pokoje Willi Łąkowej wyposażone są w: ręczniki, zestawy kosmetyków, suszarki do włosów, czajniki elektryczne, kubki, szklanki, wody mineralne, kawy, herbaty oraz cukier.
- W ramach świadczonej usługi noclegowej, każdy zameldowany Gość może skorzystać z bufetu śniadaniowego serwowanego w dni robocze w godz. 7:30-9:30 oraz w weekendy w godz. 8:00-10:00.
- Willa Łąkowa nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji obiektu.
- Na terenie Obiektu znajduje się monitorowany, niestrzeżony i wolny od opłat parking.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu, czy też innego pojazdu należącego do Gościa Willi Łąkowej.
- W obiekcie zabronione jest:
- wynoszenie żywności poza teren sali konsumpcyjnej,
- zabieranie ręczników pokojowych oraz koców poza teren Willi Łąkowej (możliwość wypożyczenia w Recepcji za dodatkową opłatą),
- zakłócanie spokoju (np. odtwarzanie lub wykonywanie głośnej muzyki bez zgody Kierownictwa),
- wprowadzanie zwierząt na teren obiektu, o ile nie zostało to wcześniej uzgodnione z obsługą obiektu,
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia obiektu oraz do uregulowania należności za wykorzystane usługi.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowywane będą przez miesiąc, a następnie zniszczone.
§ 3.
ZASADY REZERWACJI ONLINE
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą otrzymania wiadomości e-mail lub SMS z informacją o jej przyjęciu.
- Ceny przedstawione w systemie zawierają podatek VAT. Mogą obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty.
- Niewykonanie czynności opisanych w warunkach rezerwacji w terminie, powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
- Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą Obiektu. Skorzystanie z linku w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji.
- Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, wymagany jest pilny kontakt z Obsługą.
§ 4.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego przyjęcia przez zarząd Willa Łąkowa sp. z o.o. i może być zmieniony w tym trybie w dowolnym momencie.
- Aktualna i obowiązująca treść regulaminu dostępna jest na stronie www.willa-lakowa.pl oraz w recepcji Obiektu.
- Kontakt z zarządem Willa Łąkowa sp. z o.o. możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: zarzad@willa-lakowa.pl.